Публікації

«Світ без насильства очима дітей».

Зображення
З 25 листопада по 10 грудня проходить щорічна акція «16 днів проти насильства». В наш час здобувачам освіти дуже важливо знати правові основи запобігання різним проявам насильства та те, що кожна людина є захищеною у нашій державі.  Психологічна служба Гімназії№5 не залишила осторонь важливу проблему сьогодення –насильство в сім’ї. З учнями 6-В класу з метою розкриття питання психологічного впливу насильства на формування особистості дитини, відповідальності батьків за порушення та ігнорування правами дітей було проведено творчу роботу “Зупини насильство – обери щасливе майбутнє”. Як діти реагують на насильство в сім'ї :….Чи задумуються над цим дорослі? А відповіді дітей  надихають на думки – Зупиніться!!! Замислитесь!!! Діти зазнають почуття провини, сорому і страху, так, ніби вони відповідальні в насильстві. Діти відчувають сум. Діти відчувають гнів, тому що вони не спроможні змінити те, що відбувається в сім'ї .   Результатом заходу є добірка малюнків

"Світ без насильства"

"Світ без насильства" Опис вебквесту: Просвітницький захід для школярів у рамках щорічної акції "16 днів проти насильства" h ttps://vseosvita.ua/webquest/start?id=2153&id_user=38969&hash=4d27381b  

1 грудня - Міжнародний день боротьби зі СНІДом.

Зображення

АКЦІЯ «16 ДНІВ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА»: МОН РЕКОМЕНДУЄ ПРОВЕСТИ УРОК ЩОДО ПИТАНЬ ПРОБЛЕМ У СІМ’Ї

Зображення
https://mon.gov.ua/ua/news/akciya-16-dniv-proti-nasilstva-mon-rekomenduye-provesti-urok-shodo-pitan-problem-u-simyi   МОН РЕКОМЕНДУЄ Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок. Міністерство освіти і науки України рекомендує організувати та провести в закладах освіти навчальні заняття, лекції, вебінари, круглі столи та інші заходи з урахуванням умов карантину. Відповідний  лист  було надіслано департаментам (управлінням) освіти та науки обласних, Київської міської державних адміністрацій. Під час підготовки до уроку рекомендується скористатись матеріалами, які було підготовлено та адаптовано у межах проєкту Ради Європи «Боротьба з насильством щодо дітей в Україні»: Відеоролик « Розкажи дорослому, якому довіряєш » щодо попередження сексуального насильства що

Світ без насильства

Зображення

Права і обов'язки дітей

Зображення

16 днів проти насильства

Зображення
  План заходів "16 днів проти   насильства"  в Енергодарській гімназії №5 «Життя без насильства» Насильство -це дії, які спрямовані на досягнення певної мети. Спричинення моральної, фізичної, психологічної, матеріальної шкоди. Найбільш ганебне насильство над дітьми. Зростає батьківська жорстокість, кількість тілесних ушкоджень, вбивства. Діти позбавлені турботи батьків нерідко гинуть. Як наслідок – діти втрачають довіру і пошану до батьків Основні причини насилля в сім’ї ·           Матеріальні труднощі; ·         Наявність в сім’ї безробітного; ·         Невирішеність житлової проблеми; ·         Алкоголізм та пияцтво серед членів сім’ї ·         Неповна сім’я; ·         Дитина інвалід; ·         Небажана дитина; ·         Важка дитина; ·         Сімейні конфлікти; Прояви домашнього насильства.           Фізичне знущання над дитиною          Залякування, навіювання страху за допомогою жестів, поглядів;          Постійний контроль її доступу до спілкува

Неусвідомлене виховання – є підгрунтям для насильницьких дій над дитиною.

Виховання без насилля        ПРИТЧА  Дружина священика народила дитину. Вона не вірила в побої, хоча покарання дітей різками було тоді дуже поширеним. Але одного разу, коли синові було 5 років, він витворил таку витівку, що дружина священика вирішила, незважаючи на свої житті. Вона сказала синові, щоб він пішов на двір і сам знайшов для себе різку. Хлопчика довго не було, а коли він повернувся, обличчя його було мокрим від сліз. Він сказав: - Мама, я не знайшов лозину, але знайшов камінь, яким ти можеш в мене кинути. У цей момент мати несподівано зрозуміла, як виглядала ситуація з точки зору дитини: якщо моя мама хоче зробити мені боляче, то немає ніякої різниці, як вона це зробить , вона може з таким же успіхом зробити це каменем. Мама посадила сина до себе на коліна, і вони разом поплакали. Вона поклала камінь на кухонну полицю  як нагадування, що насильство - це не вихід!           Виховання  – це процес формування, розвитку особистості, створення оптимальних умов для її фізичного

«Рекомендації батькам з використання ефективних стратегій вирішення конфліктів»

  РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ З ВИКОРИСТАННЯ ЕФЕКТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ 1. «Виграти – виграти». У чому полягають мої справжні потреби? Чого прагне протилежна сторона? Чи хочу я благополучного виходу для нас обох? 2. Творчий підхід. Які нові можливості розкриваються цією ситуацію? Замість того щоб думати, «як це могло б бути», чи бачу я нові можливості в тому «що є»? 3. Емпатія. Як би я почувався на місці протилежної сторони? Що намагається сказати протилежна сторона? Чи вислухав я думку іншої сторони як слід? Чи знає протилежна сторона, що я її чую? 4. Оптимальне самоствердження. Що я намагаюсь змінити? Як я можу сказати про це без обвинувачень? Чи відповідають мої слова моїм почуттям, а не моїм думкам про те, хто правий, а хто винний? Чи дотримуюсь я формули «Будь м’яким із людьми і жорстким з проблемою»? 5. Спільна влада. Чи не зловживаю я своєю владою? Чи не зловживає своєю владою протилежна сторона? Чи не можемо ми співпрацювати замість того, щоб сперечатися? 6. Управління